10 May 2013

Pasar Lambak FSKTM


Assalamualaikum. Salam sejahtera. Salam 1 Malaysia dan beribu-ribu tahniah sekali lagi diucapkan kepada sesiapa yang sudah menyiapkan semua projek-projek yang diberikan oleh  barisan pensyarah-pensyarah daripada FSKTM.

Pada 29 & 30 April 2013, kelas Keusahawanan di bawah pimpinan En.Mohd Hatta telah mengadakan satu karnival Pasar Lambak bagi menimba pengalaman berniaga dan untuk mengimplementasikan teknik-teknik yang telah diajar di kuliah. Pada mulanya, pihak kelab turut terlibat secara langsung dengan program ini. Namun, setelah beberapa perbincangan dilakukan pihak kelab hanya telah menjadi pemantau untuk program ini untuk membantu jika sebarang masalah timbul. Alhamdulillah, program ini berjalan dengan lancar di bawah arahan abang handsome dan berwibawa dari FSKTM, Syafiq Salleh. Hekhek. Tahniah diucapkan atas program yang telah berjaya! :)

Dibawah ini kami lampirkan gambar-gambar dari jurukamera kelab dan video perasmian Karnival Pasar Lambak dari pihak urusetia program. Tekalah suara siapa dalam video tu.